jueves, 24 de enero de 2013

EL BASTARDO REAL

Madrid, 1929. No ocaso da monarquía borbónica, nace Leandro Alfonso, froito da relación que o rei Alfonso XIII mantén cunha das máis prestixiosas actrices teatrais da época, Carmen Ruiz Moragas. Neste libro, o único fillo sobreviviente de Alfonso XIII realiza un apaixonado reconto da súa vida. "Estou farto de soportar máis de setenta anos de silencio, vendo que o meu mesma existencia non é admitida por moitos. Quero ante todo reivindicar a agraviada memoria da miña nai. Si. Eu, o Bastardo Real, vou relatar nestas páxinas toda a miña vida". Leandro Alfonso Ruiz Moragas, na tradición dos ilustres bastardos que tiveron un papel relevante no noso país, como Juan de Austria ou Alfonso de Aragón, ao amparo dunha Constitución que non fai distingos de ningunha índole entre fillos nados dentro ou fóra do matrimonio, realiza nestas páxinas a crónica sincera dunha vida en pos dun xusto recoñecemento que busca o seu lugar na Historia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario